Terug naar overzicht

26 September 2022

Hoe maak ik van mijn klant een fan?

Fans, een superster kan niet zonder. Ze zijn loyaal, kijken uit naar het nieuwste liedje dat uitkomt of draaien iedere keer weer dat favoriete nummer. Hoe kan je als slager van je klant een fan maken? Iemand die graag dat top product iedere week weer komt halen en enthousiast over jouw slagerij vertelt?

Vertellen over de herkomst van je product is belangrijk, hoe onderscheid ik me daarmee als slager? Waarom smaakt onze biefstuk lekkerder? En hoe zorg ik dat een klant de ambassadeur van mijn winkel wordt? Allemaal vragen waar we u verder mee kunnen helpen. Als uw medewerkers het juiste verhaal kunnen vertellen kom je al een heel eind daarom nodigen we u graag uit voor een trainingsavond bij ons in de belevingsruimte. De echte beleving overbrengen op uw klant kan ook met een bezoek aan de boerderij. Zie hoe we slagerij Bor verder hielpen.

Deel dit bericht op

Overig nieuws